reklama

Michal Šenk

Michal Šenk působí ve vydavatelství Economia od konce roku 2011. Nejprve v redakci sportu Hospodářských novin, následně v týmu domácí ekonomiky. Věnuje se tématům z oblasti sportovního a tzv. leisure byznysu, retailu a výjimečným příběhům úspěchu českých firem.

16.8.2019

Youtuber pro starší a pokročilé. Kultivovaný čtyřicátník Petr Mára konkuruje svým náctiletým kolegům

Své početné publikum si získává maximální vstřícností, otevřeností a inteligentním projevem. Jeho kanál na YouTube...

1.8.2019

Sokolové letí do 21. století. Tradiční sportovní organizace chce být vidět, plánuje masové akce

29.7.2019

Lezení i skateboarding se dostaly na OH. Chceme být u toho, říkají v rozhovoru pro HN Adam Ondra a Maxim Habanec

29.7.2019

Konkurence nutí sportovní řetězce k originalitě, říká šéf Hervisu. Současným trendem jsou paddleboardy

22.7.2019

Tour pije "zázračný" drink. Látka vyvinutá pro americkou armádu má zvyšovat výkonnost cyklistů

19.7.2019

Endorfiny Karla Janečka: O jeho létajícím autě a síle čísla 21 během přemetů a chůze po laně

19.7.2019

Ručně vyrobené sklo v centru Prahy už nekoupíte. Tradiční sklářství bojuje o přežití, říká designér Rony Plesl

19.7.2019

Věhlas českého skla se zrodil v kostelních oknech před staletími, jinde do nich natahovali pergamen

18.7.2019

Vývoz českého piva do Anglie klesá, i kvůli brexitu. Tuzemské minipivovary se tam ale i tak úspěšně tlačí

reklama