Jindřich Jirásek

Smrt číhá všude

Pojmenovat u nás výrobek nebo službu smrt by asi byla marketingová sebevražda. Pokud tedy chcete vědět, jaké to je, když na vás smrt útočí...
30. 6. 2010 ▪ 2 min. čtení

Co nám zanechal Maxmilián Dráp?

Zpráva ve večerním vysílání všech tří hlavních televizí, titulka MF Dnes, dvoustránka v Blesku. A u všeho přívlastky jako unikátní, jedinečný,...
22. 12. 2008 ▪ 6 min. čtení

Propagační materiály

O čas a peníze zákazníků dnes soupeří stále více volnočasových aktivit. Lázně mezi nimi mají sice neustále exklusivní postavení, ale jejich...
30. 6. 2008 ▪ 6 min. čtení

Central Group spustil kampaň

Jako vůbec první developer vstoupila minulý týden společnost Central Group (CG) s reklamou na televizní obrazovku. Dvouměsíční jarní kampaň se...
5. 4. 2004 ▪ 1 min. čtení

Renault se mafie nebojí

Renault se mafie nebojí Mrtvoly v reklamě? Černý humor a velká mezinárodní značka? Zdá se, že poté, co u svých modelů vsadil na avantgardní...
9. 12. 2003 ▪ 2 min. čtení

Kovboj v renaultu

Kovboj v renaultu Spolu s futuristickým designem nových modelů jako by renault začal hledat také novou identitu své značky. Jak si jinak...
18. 11. 2003 ▪ 1 min. čtení

Reklamy

Reklamy Náskok díky reklamě Trošku zdlouhavý začátek, vtipná pointa. Takový je televizní spot na vozy Audi. Slovo "quattro" označující stálý...
11. 11. 2003 ▪ 2 min. čtení

Sexy panda

Sexy panda Zdá se, že zmrtvýchvstání modelu Panda je živou vodou pro celou skomírající značku Fiat. Jak je vidět ze série tří různě sestříhaných...
21. 10. 2003 ▪ 1 min. čtení

Reklamy:

Reklamy: Ufoni v yarisu Toyota Yaris není na trhu žádnou novinkou, a i když stále patří k prodejním hitům, je třeba její image čas od času...
7. 10. 2003 ▪ 2 min. čtení

Příliš upnutá kravata

Příliš upnutá kravata Ford od počátku profiluje Mondeo jako ochránce řidiče a na bezpečnost klade při jeho propagaci velký důraz. Ani slogan...
23. 9. 2003 ▪ 1 min. čtení

Reklamy

Reklamy Mazda 2 osla(o)vuje řidičky Každému musí být na první pohled jasné, kdo je cílovou skupinou Mazdy 2. Půvabná řidička není módním...
26. 8. 2003 ▪ 1 min. čtení

Kouzelný Pluriel

Kouzelný Pluriel Konzervativní automobilový průmysl se rozhoupal a snaží se svým zhýčkaným zákazníkům nabízet lahůdky, jež dříve obvykle...
12. 8. 2003 ▪ 2 min. čtení

I s fabií budeš "cool"

I s fabií budeš "cool" Nový televizní spot na fabii je pořád ještě "rozjezdem" nové komunikační strategie Škodovky, ke které přistoupila na...
22. 7. 2003 ▪ 1 min. čtení

Parta v touranu

Parta v touranu Na pohled je to sice lehce nudné "empívíčko", ovšem zase se do něj vejde parta kámošů. Volkswagen je třeba ocenit za snahu...
8. 7. 2003 ▪ 1 min. čtení

Králem reklamy je BMW

Nejnovější trendy v reklamě udává BMW, nejoriginálnější televizní reklamu má Honda, úspěch interaktivní reklamy Volva potvrzuje, že i web může...
8. 7. 2003 ▪ 5 min. čtení