Mobilní aplikace Makeup Genius.
Foto: L’Oréal
Kosmetická skupina L'Oréal podle loňských finančních výsledků utržila prodejem zboží na internetu 1,7 miliardy eur, o třetinu více než předloni. Firmě se na síti daří prodávat více kosmetických přípravků i díky trendu focení selfie snímků či jejím aktivitám na sociálních sítích. L'Oreál se také pouští do vytváření vlastních digitálních technologií, jako je aplikace pro zkoušení make-upu nebo chytrý hřeben, který analyzuje kvalitu vlasů.

Kosmetický obr L'Oréal si nemůže vynachválit rozšiřování chytrých mobilních telefonů mezi desítkami milionů svých zákaznic z celého světa.

"Čím víc selfies si na nich nafotí, tím víc jim prodáme make-upu. S autoportréty, které pak vystavují na sociálních sítích, chtějí zaujmout svou kreativitou. Proto roste poptávka po nezvyklých druzích líčení třeba ve stylu gothic metalu nebo vzhledu, který připomíná mořskou pannu či jednorožce," uvádí vrchní digitální manažerka francouzské skupiny Lubomira Rochetová.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.