Toyota Yaris
Foto: Toyota
Prodejní statistiky nejúspěšnějšího modelu automobilky Toyota v Evropě hovoří jasně. Kompaktní hatchback Yaris kupovali nejčastěji zákazníci starší 45 let, většinou ženy. Vyzkoušeli jsme novou, třetí generaci tohoto malého vozu v okolí Kodaně. Má šanci proniknout k mladým řidičům?

Toyota chce o mladou generaci zákazníků bojovat hned na několika frontách. Vsadila na design, který je oproti předchozímu modelu výrazně robustnější a působí tak dojmem hodnotnějšího vozu. Podobný vzhled by měly dostat i další nové modely japonské automobilky. Yaris nabízí svým uživatelům ale také zdokonalené možnosti připojení elektronických zařízení.

Dotyková obrazovka vestavěného mutlimediálního systému je vybavena nejen navigací a solidním hudebním přehrávačem, k přístroji se také dá připojit mobilní telefon. Kromě hlasitého hands-free umožní toto spojení řidiči a spolujezdci za jízdy přijímat a posílat SMS.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.