Hyundai i10
Foto: Lukáš Dittrich
Korejský výrobce nasazuje fluidní design na všech frontách. Kromě záplavy nových modelů jej aplikoval i na městský minivůz Hyundai i10. Faceliftovaný model jsme vyzkoušeli se základním čtyřválcovým motorem o objemu 1.1 litru. I po třech letech na trhu má stále co nabídnout.

Facelift malé i-desítky není světoborný, přesto dal autu novou identitu. Soustředil se především na příď, kam designéři naroubovali nyní už typickou dělenou šestiúhelníkovou masku. Chromovaná linka s logem se posunula o něco níže a výlisky pro mlhová světla svým tvarem lépe navazují na šikmý prolis v nárazníku.

Hyundai dal zároveň vale černým otěrovým lištám, o jejichž důležitosti jsme se přesvědčili v okamžiku, kdy auto na parkovišti neznámý řidič svým vozem ohobloval přesně v místech, kde by se ochranný plast hodil...

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.