Hyundai i40 1.7 CRDi
Foto: Zuzana Ptáčková
Značka Hyundai způsobila modelem i40 nemalý poprask. Až podezřele mnoho lidí tento model označilo za "štiku v rybníce střední třídy". Opravdu se mají velikáni typu Volkswagenu Passat nebo Fordu Mondeo čeho bát? To jsme zjišťovali v testu.

Hyundai už delší dobu razí takzvaný fluidní design. Jeho příchod v podstatě nastartoval obměnu celé nabídky korejské automobilky a v současnosti už s výjimkou SantaFe, které ale brzy přijde na trh coby ix45, má vše z dílny Hyundai podobnou tvář. Model i40 samozřejmě není výjimkou, nicméně bylo by chybou neprohlédnout si jej trochu blíže jenom proto, že jste zmíněný designový směr už viděli.

Hyundai i40 se totiž nadmíru povedl, což platí především o provedení kombi. Důvod prozradí už základní rozměry. Nový Korejec je dlouhý 4770 mm, široký 1815 mm a vysoký pouze 1470 mm. Právě nízká silueta je to, co dělá „í-čtyřicítku“ zajímavou. Karoserie je totiž střižená velmi dynamicky.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.