Land Rover Defender
Foto: Jan Markovič
Defender - britská klasika, která projede všude, nemá jen tak konkurenci. Zvlášť jestli chcete do přírody, pak nemáte moc jiných aut na výběr. Vůz staví hlavně na bytelné a jednoduché konstrukci, kterou hned tak nějaký škrábanec nepoškodí. Jde o pravý opak dnešních navoněných SUV.

Land Rover Defender se v podstatě vyrábí už od roku 1948. I když se mnohokrát změnil, nikdo to nebylo tak, aby nějak výrazně obměnil i svou konstrukci. Základ je tedy stejný. Vzpomínku na doby dávno minulé s sebou nenese tvar hranaté karosérie zdobené viditelnými nýty.

Defender se vyrábí v několika karosářských variantách. Testovaný kousek je Double Cab Pick Up, což znamená, že nabídne hodně prostoru pro převoz nákladu na korbě, zároveň ale místo pro pět členů posádky. Postaven je na základě střední délky podvozku s označení 110. Defendery se ale dělají i krátké 90 a dlouhé 130. Stodesítka nabízí podle mě nejlepší poměr mezi prostorem a průchodností v terénu – rozvor činí 2794 mm.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.