Honda CR-V 1.6 i-DTEC
Foto: Honda
Honda CR-V se chce ucházet o titul nejúspornějšího kompaktního SUV. Pomoci jí v tom má naftový motor 1.6 i-DTEC, pohon předních kol a výrazné snížení hmotnosti oproti silnějším motorizacím. Auto přijede na český trh v listopadu. Ještě předtím jsme jej krátce prověřili v okolí Prahy.

Loňská novinka Honda CR-V se na českém trhu dosud prodává jen se dvěma motorizacemi. Na výběr je buď benzinový dvoulitr i-VTEC nebo naftový čtyřválec 2.2 i-DTEC. Na podzim se ale v nabídce objeví novinka v podobě dieselové jedna-šestky z nové řady motorů zvané Earth Dreams.

Jednotka slibuje výkon 120 koní, točivý moment 300 Nm a hlavně průměrnou spotřebu 4,5 litru nafty na 100 km. To odpovídá 119 g/km emisí CO2. Motoru pomáhá systém start-stop nebo zelené tlačítko ECON, které přepne klimatizaci do úsporného režimu. Velkou výhodou je z hlediska spotřeby i absence pohonu všech kol, která dohromady s menším a níže posazeným motorem stojí za 116 kg snížením hmotnosti oproti verzi 2.2 i-DTEC.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.