Opel Insignia Country Tourer
Foto: OPEL
Kombík Country Tourer do terénu a s pohonem všech kol. Tři zbrusu nové motory a díky vylepšené aerodynamice rekordně nízká papírová spotřeba. Méně tlačítek a více displejů na palubní desce. To jsou nejzajímavější novinky na Opelu Insignia. Všechny jsme poblíž Frankfurtu vyzkoušeli.

Manažerský Opel Insignia se při své premiéře stal evropským autem roku 2009. Čtyři zimy ale znamenají pro osobní vůz více než polovinu života, a tak letos přišla důkladná modernizace. Týká se nejen vizáže všech tří typů karoserie (čtyřdveřový sedan, pětidveřový liftback, kombi) a interiéru, ale také vnitřních součástí vozu, zejména motorů. A u nich začneme.

Nový benzinový čtyřválec 1.6 SIDI Turbo si podle výrobce řekne u sedanu a liftbacku jen o 5,9 l naturalu na 100 km, čímž Insignii řadí mezi nejúspornější manažerská auta se splývavou zádí. Dokonce na čelo hitparády spořínků se usadil upravený motor 1.4 Turbo, jehož spotřeba poklesla o půl litru na 5,2 l benzinu na 100 km. Nový benziňák 2.0 SIDI Turbo zase pro změnu zrychlí Insignii s pohonem všech kol z místa na stovku za působivých 7,5 s.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.