Mazda3 hatchback
Foto: Mazda
Japonský konkurent Volkswagenu Golf si zakládá na sportovních genech. Největší posun mezi druhou a třetí generací ale přišel ve vnímání pohodlí, a to jak při jízdě, tak na místě řidiče. Novinka hodně sází na propojení posádky s okolním světem.

Vyzkoušeli jsme čtyři různé verze pětidveřového hatchbacku. Podrobný test si můžete přečíst zde, tentokrát se zaměříme na porovnání s konkurenty a nejdůležitější mezigenerační změny. Kvůli nim musíme nastoupit do auta. Zvenčí se totiž žádná revoluce neodehrála. Stále jde o temperamentní krásku nejen dynamických, ale také plných tvarů s rozesmátou tváří.

Zato před řidičem kromě nového volantu se sympatičtějšími tlačítky na ovládání nejdůležitějších funkcí vyrůstá už od druhé výbavy Challenge sedmipalcový displej s přívětivou grafikou. Jde o srdce multimediálního systému MZD Connect, kterým se Mazda dostala na špičku ohledně propojení posádky s okolními informačními toky.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.