Škodě Fabia patří v posledních měsících pozice nejoblíbenějšího nového auta v Česku.
Foto: Škoda Auto
Škodě Auto se na evropském trhu daří. Může se - ve srovnání s jinými významnými značkami - pochlubit nejvyšším meziročním nárůstem registrací nových aut za červenec a srpen. Přitom na domácím trhu zažila automobilka slabší období.

Loni v srpnu Škoda Auto poprvé v historii pronikla na evropském trhu mezi deset nejúspěšnějších značek. Letos v obou prázdninových měsících desátou příčku ještě o stupeň vylepšila. Poráží Citroën, Fiat nebo Toyotu.

Škodě se aktuálně v Evropě z hlediska prodeje nových osobních aut opravdu daří, o čemž svědčí i další parametry. V červenci (+28 %) i v srpnu (+21 %) se chlubí nejvyšším meziročním nárůstem registrací nových aut ze všech významnějších značek. Lépe na tom byli pouze menší výrobci Mitsubishi a Jeep.

V srpnu Škoda také ukořistila historicky nejvyšší podíl na trzích EU a EFTA (Švýcarsko, Norsko a Island) – 5,2 %. Trochu to kontrastuje se srpnovou situací na českém trhu, kde si Škoda vybrala slabší měsíc s letošním nejnižším podílem – podrobnosti zde.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.