Kolekce Marni pro H&M
Foto: Josh Olins/H&M
Ve čtvrtek se před vybranými obchody řetězce H&M budou tvořit fronty. Do prodeje půjde dlouho očekávaná limitovaná kolekce italské značky Marni. Vyzpovídali jsme dvě ženy, které jsou za ni zodpovědné - návrhářku Consuelo Castiglioni a kreativní ředitelku H&M Margaretu van den Bosch.

Návrhářka Consuelo Castiglioni nepatří k těm tvůrcům, kteří by vyhledávali pozornost médií a veřejnosti. Oblečení je pro ni důležitější než reklama. Její značka Marni vznikla v roce 1994 vlastně omylem - její muž obchodoval s kožešinami a Castiglioni chtěla jeho podnikání obohatit i o kožešinové modely. Měly úspěch a záhy přišlo na to, že je třeba navrhnout i oblečení, které by se nosilo pod nimi.

Vzory inspirované 50. a 60. léty, výrazné barvy a uvolněný střih, který není nikdy příliš provokativní - takové je oblečení s nádechem retra, které si oblíbila i šéfredaktorka americké Vogue Anna Wintour. Kolekce, která vznikla pouze pro řetězce H&M, má v Česku premiéru ve čtvrtek 8. března v pražské prodejně v pasáži Myslbek.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.