Zpěv či herecký talent už totiž dnes celebritám k úspěchu nestačí. Budují značky parfémů, navrhují oblečení, nebo dokonce kupují startupy technologických firem.

K vydělané sumě zpěvačce pomohly hlavně kontrakty se společnostmi L’Oréal a Gillette i členství v porotě druhé řady populární soutěže American Idol, které jí vyneslo 20 milionů dolarů. Kromě toho Lopezová prodává vlastní kolekci oblečení v síti obchodů Kohl’s a jedny z nejúspěšnějších parfémů.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se