Vladimír Vošický.
Foto: Hyundai
Proč Hyundai chce, aby se o ní mluvilo jako o Hjondé? Jaký je její recept na to, aby se stala nejprodávanější značkou v Česku? Na dotazy čtenářů odpovídal ředitel Hyundai v ČR Vladimír Vošický v on-line rozhovoru.

Korejská automobilka Hyundai má na českém trhu velmi dobré postavení. Do karet jí hraje fakt, že modely i30, ix20 a ix35 vyrábí v severomoravských Nošovicích. Češi je tak mohou považovat za „svá“ auta, a na to Hyundai sází i ve svých kampaních.

Její šéf Vladimír Vošický si je velmi jistý svou pozicí v Česku. "Hyundai je nejoblíbenější automobilovou značkou v ČR, díky obrovskému přílivu nových zákazníků. Chcete-li důkaz, rozhlédněte se po českých silnicích," odpovídal Vošický na dotazy čtenářů.

reklama

Pozornost v Česku vzbudila i snaha Hyundai o správné vyslovování jejího názvu. V reklamách i na tiskových konferencích se tak nyní mluví o "Hjondé". "Výslovnost názvu značky Hyundai je hjondé, používáme ji proto, abychom i zvukově dali najevo, jak moc se Hyundai vylepšil a jak hodně může nabídnout," vysvětlil Vošický.

"Kvalitu našich vozů srovnáváme i s prémiovými značkami a jsme přesvědčeni, že naším zákazníkům nabízíme prémiový design, prémiové materiály, prémiovou kvalitu, za přístupnou cenu," pokračoval Vošický v propagaci značky a dodal: "Hyundai už dávno není pro smích, v Mladé Boleslavi teprve ne."