Amancio Ortega otevřel první butik Zara v roce 1975.
Foto: Reuters
Španělské módní značky se soustřeďují zejména na rychle rostoucí trhy. Do tří let mají mít všechny oděvní podniky internetový obchod. Jaké je tajemství jejich úspěchu a v čem mají konkurenční výhodu oproti ostatním výrobcům?

Téměř jako maják v nejisté ekonomické situaci Španělska působí tamní oděvní společnosti. Zatímco na většinu španělských podniků plnou vahou dopadá krize, krachují a propouští, módním značkám se daří. Vykazují růst tržeb, najímají nové zaměstnance, otevírají další pobočky a i do budoucnosti hledí s optimismem.

V loňském roce 72 procent španělských módních značek zaznamenalo nárůst tržeb. Vyplývá to z průzkumu agentury Vente-Privee y Modaes mezi 300 předními textilními společnostmi. A celkem 64 procent z nich navíc očekává, že jejich prodej stoupne i letos.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.