Podle vědců není pití většího množství kávy škodlivé pro lidské zdraví.
Foto: Shutterstock
Nula, to byl podíl radlerů na českém trhu v roce 2010. Letos v létě už to byla více než čtyři procenta. Heineken se teď snaží protáhnout typicky letnímu nápoji sezonu s novým, tentokrát teplým pivem. Bernard své nealkoholické pivní svařáky propaguje už tři roky. Zabírá to, tvrdí z Humpolce.

Zima přichází a pivovary přemýšlejí, jak co nejvíce vytěžit ze stále ještě čerstvé náklonnosti Čechů (a také – nebo hlavně Češek) k pivům ochuceným ovocnými šťávami nebo aromaty.

Náhlá náklonnost k míchání piva s ovocnou složkou zvýšila už minulý rok výstav velký pivovarů o 1,4 procenta a patří z hlediska řady větších pivovarů k jednomu z mála příznivým trendům na českém trhu. Má ale jednu zásadní vadu, a tou je sezónnost.

Pojem radler je obvykle používán pro pojmenování osvěžujícího nízkokalorického piva, v příchutích převládají citrusy. To je ideální produkt na plovárnu, ale ne na sjezdovku. Toto apriorní spojení mezi radlerem a létem se na českém trhu snaží přerušit už dva produkty.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.