Žlutý nákupní košík znamená, že jste single.
Foto: Martina Babišová
Martina Babišová studuje v Helsinkách druhým rokem grafický design. Baví ji tam žít, studovat i pracovat. Snaží se všímat si věcí, které by mohly inspirovat lidi v Česku. Právě o nich píše své sloupky na IHNED.cz.

Ledy tají. A lidé tají. Pozvolna se probouzejí ze zimního spánku. Přestávají hibernovat a začínají se rozhlížet kolem. Finští obchodníci se je v tom rozhodli podpořit. V jednom z největších supermarketů zavedli nákupní košíky speciální barvy pro nezadané. Mají pomoct ostýchavým Finům zadat se. Atmosféra nákupního střediska je pro místní dostatečně romantická.

Výběrem žlutého nákupního košíku signalizujete, že jste single a že byste se rádi s někým seznámili. Vedoucí supermarketu doufá, že tímto způsobem dodá lidem odvahu oslovit jiné osamělé nákupčí. V článku pro Helsinki Sanomat uvádí, že to přináší ovoce.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.