Na začátku léta společnost Coca-Cola ohlásila inovaci svého nejslavnějšího nápoje. Na trhu v Argentině začala zkoušet novou verzi limonády doslazované steviol-glykosidy, sladidlem získávaným z rostliny stévie.

Kampaň ukázkově reaguje na stále větší tlak, kterému jsou výrobci slazených limonád vystaveni v souvislosti s pandemií obezity ve vyspělém světě. A zároveň přidává další tóny, které jsou v současné době velmi dobře přijímány. A tím je přírodní původ sladidla, vyrobeného ze stévie. Aby tento motiv ještě více zdůraznila, obarvila společnost Coca-Cola láhve s inovovaným nápojem nazvaným Life na zeleno a vedení společnosti na tiskové konferenci v Buenos Aires přirovnalo její uvedení na trh k roku 2005, kdy byla představena Coca-Cola Zero.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se