Za každou kolekcí by podle zakladatelů značky Makia měl být příběh.
Foto: Martina Babišová
Když se hokejista, surfař a snowboarďák rozhodnou, že založí oděvní značku, nelze očekávat ortodoxní přístup. Ideálem se v takovém případě stává model s vizáží bodrého vousáče bez domova a focení nové kolekce se mění v boj o život. Ať už kvůli drsným podmínkám nebo nekončícímu přísunu piva.

Plnou parou vpřed. Tak se jmenoval ten nevšední výlet. Strávili jsme pět dní na staré parní lodi ve společnosti vycházejících hvězd finské hudební scény a s nekončícím přísunem piva. Tento skvělý nápad dostala mladá oděvní značka Makia pro nafocení své nové kolekce.

Jde o ryze finský design. Vše je jednoduché, bez okras, praktické a co "nejmužnější". Co jiného také čekat od deseti mužů, když se věnují módě? Přesněji řečeno antimódě.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.