Keisuke Honda
Foto: Reuters
Probíhající fotbalový šampionát nabízí trochu pro každého, třeba i pro módní návrháře. Ti na stadionech hledají novou módní ikonu. Přijít na dalšího Beckhama ale není jen tak. Mimo vizáž hráče jde i o jeho výsledky, o poražené totiž nikdo nestojí.

Dvacáté mistrovství světa ve fotbale, které za rytmu samby vypuklo v polovině června, sledují stovky milionů fanoušků po celém světě. Většina z nich logicky kvůli fotbalu.

Existuje ale malá skupinka lidí, jež sportovní klání v Brazílii monitoruje s neúprosností stookého pastýře Arga, a přitom jí nejde o to, kdo bude korunován nejlepším kanonýrem šampionátu, který ofenzivní záložník střílí nejpřesnější centry a kdo z hráčů postupujících do sobotní vyřazovací fáze má nejsilnější skus. Jsou to návrháři věhlasných módních společností.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.