Pro české sklářství byl rok 2009 obdobím temna. Nakonec se ale ukázalo, že s promyšlenou strategií přísně dodržované spolupráce s designéry to byla pro "nového hráče" v segmentu luxusního skla téměř dokonalá startovní pozice.

"Jako jedni z mála jsme tehdy oslovili pouze významné designéry, kteří jsou schopni dodat produktům skutečnou hodnotu," tvrdí Jiří Trtík, vůdčí osobnost firmy Bomma. Přirozeně, nebylo to jen o designu a nadšení. Výsledným success koktejlem se stala kombinace kvalitního návrhu a unikátní technologie strojového výbrusu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se