"Vzalo mi to iluze o vztazích, ale spí se mi dobře. Vnitřní morálku v sobě mám, ale vnímám, že to je hlavně na lidech, ne na mně. Baví mě to." (Petr Macháček, podnikatel)
Foto: HN – Libor Fojtík
Společnost Alibi na míru nabízí i testy věrnosti, služby rozchodového agenta či ochranu před stalkingem. Nejčastějšími klienty jsou lidé 35-50, službu Alibi vyhledávají více ženy. "Ať si každý dělá, co chce," odráží kritiku svého byznysu, postaveného na nevěře a lhaní, zakladatel společnosti Petr Macháček.

S mobilním telefonem u ucha působil na první pohled jako velmi sebevědomý byznysmen. Ještě se kvůli jednomu pracovnímu telefonátu omluvil a pak se už dál věnoval jen mým otázkám. Psycholog by si možná poznamenal: odpovídá přirozeně a bez dlouhého rozmýšlení. Neprozradil pouze konkrétní zisk agentury (prý však uživí dost lidí), nebo interní know-how (které bedlivě střeží). Říká, že s firmou začínal víceméně pro zábavu a názvy jejích služeb vymýšlel u lahve vína.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.