Móda je jako čokoláda, je přesvědčen Ladislav Trpák. "Život vám sice nezlepší, ale může vám ho zpříjemnit," říká podnikatel.
Foto: HN - Lukáš Bíba
Vybudoval, řídil a nakonec úspěšně prodal agenturu na digitální marketing Advertures. Dnes internetový podnikatel Ladislav Trpák společně se spoluzakladatelem Centrum.cz Oldřichem Bajerem provozuje on-line obchod s módou Zoot.cz. Je přesvědčen, že současné oblečení už není tolik demonstrací statusu, ale stále více o příbězích, které lidé svým ošacením vyprávějí.

Počátkem tisíciletí vybudoval, řídil a nakonec úspěšně prodal agenturu na digitální marketing Advertures. Dnes internetový podnikatel Ladislav Trpák společně se spoluzakladatelem Centrum.cz Oldřichem Bajerem provozuje on-line obchod s módou Zoot.cz. "Předtím, než jsme založili Zoot, jsem k módě neměl v podstatě vztah žádný," přiznává Trpák. Jenže z jeho internetového obchodu se v posledních letech vyklubal jeden z nejnadějnějších českých módních projektů vůbec. Společnost v roce 2014 zdvojnásobila obrat na 220 milionů korun a násobit by se podle Trpáka mělo i letos. A tak není divu, že jistou metamorfózou prochází i jeho šatník.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.