Móda je jako čokoláda, je přesvědčen Ladislav Trpák. "Život vám sice nezlepší, ale může vám ho zpříjemnit," říká podnikatel.
Foto: HN - Lukáš Bíba
Vybudoval, řídil a nakonec úspěšně prodal agenturu na digitální marketing Advertures. Dnes internetový podnikatel Ladislav Trpák společně se spoluzakladatelem Centrum.cz Oldřichem Bajerem provozuje on-line obchod s módou Zoot.cz. Je přesvědčen, že současné oblečení už není tolik demonstrací statusu, ale stále více o příbězích, které lidé svým ošacením vyprávějí.

Počátkem tisíciletí vybudoval, řídil a nakonec úspěšně prodal agenturu na digitální marketing Advertures. Dnes internetový podnikatel Ladislav Trpák společně se spoluzakladatelem Centrum.cz Oldřichem Bajerem provozuje on-line obchod s módou Zoot.cz. "Předtím, než jsme založili Zoot, jsem k módě neměl v podstatě vztah žádný," přiznává Trpák. Jenže z jeho internetového obchodu se v posledních letech vyklubal jeden z nejnadějnějších českých módních projektů vůbec. Společnost v roce 2014 zdvojnásobila obrat na 220 milionů korun a násobit by se podle Trpáka mělo i letos. A tak není divu, že jistou metamorfózou prochází i jeho šatník.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.