"Není mi příjemné trávit v obchodě dlouhou dobu. Prodavačky vás často sledují s ostražitostí – co když jste právě vy ten zloděj," přiznává zakladatel portálů Slevomat, DámeJídlo a Rohlík.
Foto: HN - Libor Fojtík
Zakladatel portálů DámeJídlo, Slevomat a Rohlík Tomáš Čupr tvrdí, že čas se dá trávit příjemněji než v supermarketu. V současnosti se proto snaží přesvědčit lidi o výhodách internetového nakupování potravin. Čupr jezdí automobilem Tesla a s sebou nosí sluchátka BOSE.

Tomáš Čupr je milovníkem moderní doby a zastáncem on-line nakupování. Právě proto založil již několik internetových obchodů. Jeho aktuálním cílem je přesvědčit lidi o výhodách internetového nákupu potravin, protože čas se dá přece trávit daleko příjemněji než v supermarketu.

"S kolegy v Rohliku jsme spočítali, že za život strávíme jeden rok v obchodních centrech. To je vážně hodně času," říká Čupr. Přestože filozofie, kterou razí, je ve stále se zrychlující době velmi praktická, zatím nedošel do stadia nakupování oděvů v e-­shopech.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.