Kampaň dánské cestovky "Udělej to pro mámu. Udělej to pro Dánsko."
Foto: Youtube.com, Spies Rejser
Dánská cestovní agentura spustila marketingovou kampaň, která reaguje na klesající porodnost v zemi. Vtipné video pobízí matky, aby svým dětem koupily zájezd v teplých destinacích, kde je šance na početí daleko vyšší než v chladných oblastech. Cestovka "garantuje" vnoučata do devíti měsíců.

V Evropě se rodí stále méně dětí a Dánsko není výjimkou. Ze skandinávských zemí je dokonce na nelichotivém prvním místě a ročně se zde narodí jen 10 dětí na 1000 obyvatel.

Dánská cestovní společnost Spies se tak rozhodla povzbudit lidi k rození dětí a zároveň i zvýšit svoje tržby. Její kampaň Udělej to pro mámu (Do it for Mom) okamžitě vzbudila pozornost na sociálních sítích a stala se virální.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.