Milka a její kampaň na Snapchatu
Foto: TL5
Milka, která se již tradičně věnuje tématice sv. Valentýna, zakončí valentýnskou kampaň exkluzivním vysíláním na Snapchatu. Přenos bude dostupný jen 24 hodin.

Snapchat kampaň navazuje na hlavní myšlenku kampaně, která má lidi inspirovat, aby to řekli po svém a vyznali lásku tak, jak je jim to co nejvíc přirozené. Koncept valentýnské kampaně i Snapchat projekt vytvořila agentura TL5 Digital ve spolupráci s PR.Konektor, který zastřešuje napojení do PR a influencer marketingu. "Chceme spustit celodenní vysílání v rámci My Story, ve kterém se objeví spousta zajímavých lidí, například Youtubeři, bloggeři a možná i celebrity. Dáme možnost každému se do celého příběhu zapojit," říká Artem Mazur, junior brand manager značky Milka

Celý den v neděli 14. 2. bude na Snapchat kanálu MilkaCZSK vysílat videa ze všech koutů republiky o tom, jak lidé slaví svátek zamilovaných, v duchu kampaně Řekni to po svém. "Do projektu se zapojí i řada influencerů, například youtubeři Stejk a Johnny Valda, módní blogerky a možná i Leoš Mareš. Ale to si necháme jako překvapení," doplňuje Martina Votrubová z agentury TL5.

Uživatelé mohou být součástí valentýnské story, pokud pošlou na e-mail milka.cz.sk@gmail.com krátké video v délce do 10 s natočené mobilem na výšku, což je pro Snapchat klíčové. K přidání Snapchat kanálu mohou uživatelé využít i speciální Snapchat kód, když ho nasnímají v aplikaci Snapchat. "Mladá cílová skupina, ke které mluvíme, je zvyklá konzumovat obsah napříč mnoha kanály. Milka je inovativní značka a proto vedle Instagramu zkusíme i Snapchat," doplňuje Tomáš Votruba z agentury TL5.

reklama