Usměvavá marketingová ředitelka módního on-line obchodu věří, že existují bájní jednorožci. Ti jsou podle ní symbolem světa, ve kterém je všechno možné.
Foto: HN - Libor Fojtík
Za částku, kterou Pavlína Louženská ročně utratí za módní časopisy, by si mohla pořídit malé auto. U návrhářů si často kupuje kousky, o nichž si myslí, že by je nikomu jinému neprodali. Nejraději nakupuje v malých buticích, ale často tyto kousky míchá s konfekcí.

Pozitivně naladěná marketingová ředitelka on-line obchodu s módou Zoot se ve svém volném čase věnuje mladým návrhářům, s nimiž konzultuje jejich marketingovou strategii. Spolupracuje například se značkami AlexMonhart, Chatty či Leeda a pořádá konferenci Fashion Tech, jež propojuje oděvní design s moderními technologiemi. Inspiraci ráda hledá v módních časopisech a za částku, kterou za ně ročně utratí, by si prý mohla koupit malé auto.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.