Usměvavá marketingová ředitelka módního on-line obchodu věří, že existují bájní jednorožci. Ti jsou podle ní symbolem světa, ve kterém je všechno možné.
Foto: HN - Libor Fojtík
Za částku, kterou Pavlína Louženská ročně utratí za módní časopisy, by si mohla pořídit malé auto. U návrhářů si často kupuje kousky, o nichž si myslí, že by je nikomu jinému neprodali. Nejraději nakupuje v malých buticích, ale často tyto kousky míchá s konfekcí.

Pozitivně naladěná marketingová ředitelka on-line obchodu s módou Zoot se ve svém volném čase věnuje mladým návrhářům, s nimiž konzultuje jejich marketingovou strategii. Spolupracuje například se značkami AlexMonhart, Chatty či Leeda a pořádá konferenci Fashion Tech, jež propojuje oděvní design s moderními technologiemi. Inspiraci ráda hledá v módních časopisech a za částku, kterou za ně ročně utratí, by si prý mohla koupit malé auto.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.