Šestadvacetiletý Jakub Johanides má dobré nápady a s jejich realizací příliš neotálí. Tak jako v případě úspěšně se rozvíjející značky Colt Brew.
Foto: Tomáš Nosil
Louhuje kávu za studena a už rok má vlastní značku Colt Brew. Mladý muž se spoustou nápadů prodává ledovou kávu v lahvích s originální etiketou v Praze, Brně, Olomouci, ale i v Trnavě a dalších městech. Přitom přemýšlí, co s ní podnikne dál.

Sen o vlastní firmě a vlastním produktu, který bude dávat smysl, měl Jakub Johanides už na střední škole. Několik let pak již v pracovním kolotoči přemýšlel, jakým směrem se vydat. Do vlastního světa utíkal na hardcorepunkové koncerty − a tam to všechno začalo.

Doma v kuchyni

"Kamarád, který vozil toho času kapely po Státech, postoval na Instagramu fotky lahviček, které vypadaly jako pivo, ale pivo to nebylo. Tak jsem se poprvé dozvěděl o coldbrew − za studena louhované kávě. Nadchla mě, proto jsem si o ní začal zjišťovat víc a hledal jsem ji i tady v Česku. Jenže v žádném obchodě tenhle super nápoj v lahvi neměli."

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.