Josef Havelka aktivně sportuje, zajímá se o tibetský buddhismus a baví ho čtení o byznysu, ale nejvíc volného času stráví se svou desetiletou dcerou.
Foto: HN - Libor Fojtík
Marketingového ředitele České spořitelny nepotkáte ve všední dny jinak než v obleku. Za svůj oblíbený doplněk s nadsázkou považuje šňůrku s kartičkou na vstup. Nosí ji neustále na krku. Čemu za žádnou cenu nedokáže porozumět, je popularita outdoorové módy mezi Čechy.

Topmanažer a držitel ocenění Adman za celoživotní přínos české reklamě vyrůstal s rodiči v Německu, kam v roce 1968 emigrovali. V 90. letech odjel pracovně do Prahy, kde už zůstal.

Vzhledem ke svému povolání se obléká převážně formálně. Ve všední dny ho nepotkáte jinak než v obleku. Výjimkou je pátek, kdy mají zaměstnanci České spořitelny při volbě oděvu volnou ruku. To nejradši nosí džíny a košili. Osobní styl je v marketingu důležitým faktorem. "Většina lidí se stará nejen o image produktů a služeb značek, pro které pracují, ale zároveň si také dávají záležet na své vlastní imagi."

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.