Takhle vysmátí ještě čeští senioři nejsou, ale v marketingu a při plánování nových produktů už s nimi musíte počítat.
Foto: Shutterstock
Klišé o chudých českých důchodcích pomalu přestávají platit. Firmy zvolna začínají věnovat pozornost jejich kupní síle. I starší generace už si rozumí s počítači a tablety.

Senioři jsou posedlí sledováním letáků, počítač viděli jen z dálky, většinu času tráví doma v papučích před televizí a věčně si stěžují na nízký důchod. Takové bývají ve společnosti předsudky vůči dříve narozeným.

Brzy to nemusí platit. Čerstvé výzkumy zaměřené na starší generaci se shodují, že je bonitnější než kdy dříve a výrazně se mění její životní styl. V novém čísle, které vyjde v pondělí, na to upozorňuje týdeník Marketing & Media.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.