Šéfka marketingu značky Volkswagen Martina Valterová
Foto: HN - Milan Bureš
Martina Valterová má ráda odlehčené restaurace i prostory. Bistro považuje za moderní styl rychlého, a přesto zdravého stravování. Oceňuje i modernější jídelní lístek - objednala si quinou.

Jak vypadá auto, které si kupuje typický český zákazník? "Je to prostorný kombík střední třídy, v metalické barvě a poslední dobou stále častěji SUV model. V 70 procentech případů ho vybírá muž. Žena do nákupu sice mluví v případě rodinného vozu, ale například o značce téměř nerozhoduje," říká Martina Valterová, koordinátorka marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy pro Českou republiku.

Sedíme v nedávno otevřené restauraci Zdeňka Pohlreicha Next Door, která je od vyhlášeného Imperialu vzdálena jen přes Zlatnickou ulici. V poledne je tady cvrkot, všechny stoly obsazené a obsluha kmitá jak ve zrychleném filmu. Většinu stolů obsadili pánové v oblecích, zjevně na pracovním obědě. Martina Valtrová přehlédne jídelní lístek a okamžitě volí z poledního menu, kde jsou tři hlavní jídla. "Bývá tam to nejčerstvější," podotkne.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.