Jak vypadá auto, které si kupuje typický český zákazník? "Je to prostorný kombík střední třídy, v metalické barvě a poslední dobou stále častěji SUV model. V 70 procentech případů ho vybírá muž. Žena do nákupu sice mluví v případě rodinného vozu, ale například o značce téměř nerozhoduje," říká Martina Valterová, koordinátorka marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy pro Českou republiku.

Sedíme v nedávno otevřené restauraci Zdeňka Pohlreicha Next Door, která je od vyhlášeného Imperialu vzdálena jen přes Zlatnickou ulici. V poledne je tady cvrkot, všechny stoly obsazené a obsluha kmitá jak ve zrychleném filmu. Většinu stolů obsadili pánové v oblecích, zjevně na pracovním obědě. Martina Valtrová přehlédne jídelní lístek a okamžitě volí z poledního menu, kde jsou tři hlavní jídla. "Bývá tam to nejčerstvější," podotkne.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se