Šéfka marketingu značky Volkswagen Martina Valterová
Foto: HN - Milan Bureš
Martina Valterová má ráda odlehčené restaurace i prostory. Bistro považuje za moderní styl rychlého, a přesto zdravého stravování. Oceňuje i modernější jídelní lístek - objednala si quinou.

Jak vypadá auto, které si kupuje typický český zákazník? "Je to prostorný kombík střední třídy, v metalické barvě a poslední dobou stále častěji SUV model. V 70 procentech případů ho vybírá muž. Žena do nákupu sice mluví v případě rodinného vozu, ale například o značce téměř nerozhoduje," říká Martina Valterová, koordinátorka marketingu a PR divize Volkswagen osobní vozy pro Českou republiku.

Sedíme v nedávno otevřené restauraci Zdeňka Pohlreicha Next Door, která je od vyhlášeného Imperialu vzdálena jen přes Zlatnickou ulici. V poledne je tady cvrkot, všechny stoly obsazené a obsluha kmitá jak ve zrychleném filmu. Většinu stolů obsadili pánové v oblecích, zjevně na pracovním obědě. Martina Valtrová přehlédne jídelní lístek a okamžitě volí z poledního menu, kde jsou tři hlavní jídla. "Bývá tam to nejčerstvější," podotkne.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.