K tomu setkání ve vídeňském Kursalonu by se hodilo spíš něco archivního. Třeba nějaké těžší červené. Ale číšníci roznášeli osvědčenou rakouskou klasiku. Veltlínské zelené, co taky jiného?

Ne že bych ho neměla ráda, naopak, veltlín miluju. Navíc pro archivní vína ani nemám slabost, obvykle mají zajímavější příběh než chuť. Ale když já ráda spojuju vína se zajímavými zážitky a setkáními s pozoruhodnými lidmi! A pro to s marketingovou legendou Philipem Kotlerem by se prostě hodilo něco víc "odleželého". Tak jako je "odleželý" nás vztah. Kotlerova osmisetstránková bichle s názvem Marketing management byla v roce 1991 mou první byznysovou učebnicí. A možná i tou nejdůležitější.

Zbývá vám ještě 60 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se