Zakladatelky udržitelné značky budoucnosti Créeme: Soňa Vidiečanová (vlevo) a Katarína Kobušová.
Foto: Ivana Tomková
V rámci největší módní akce v Česku, Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, proběhla první soutěž o udržitelnou značku budoucnosti. V té uspěla Créeme, zaměřená na spodní prádlo, za níž stojí návrhářky Soňa Vidiečanová a Katarína Kobušová. Důraz kladou na etické podmínky výroby oděvů a jejich recyklaci.

Je sobota 18. března a největší módní událost Česka, Mercedes-Benz Prague Fashion Week, je v plném proudu. Obchodní dům Kotva na náměstí Republiky žije přehlídkami předních českých oděvních návrhářů, kreativní prostor Vnitroblock v Holešovicích hostí soutěž udržitelných značek.

V rámci akce Sustainable Fashion Day zde kromě workshopů, diskusí a promítání filmů o šetrném módním průmyslu probíhá také první ročník The S Brand – soutěže o udržitelnou značku budoucnosti. Vítězem se stal projekt Créeme zaměřený na dámské spodní prádlo, za kterým stojí duo Soňa Vidiečanová a Katarína Kobušová. Jak obě Slovenky zdůrazňují, nejdůležitější je pro ně životní cyklus produktů, od použitých materiálů přes výrobu až po možnost recyklace.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.