Zakladatelky udržitelné značky budoucnosti Créeme: Soňa Vidiečanová (vlevo) a Katarína Kobušová.
Foto: Ivana Tomková
V rámci největší módní akce v Česku, Mercedes-Benz Prague Fashion Weeku, proběhla první soutěž o udržitelnou značku budoucnosti. V té uspěla Créeme, zaměřená na spodní prádlo, za níž stojí návrhářky Soňa Vidiečanová a Katarína Kobušová. Důraz kladou na etické podmínky výroby oděvů a jejich recyklaci.

Je sobota 18. března a největší módní událost Česka, Mercedes-Benz Prague Fashion Week, je v plném proudu. Obchodní dům Kotva na náměstí Republiky žije přehlídkami předních českých oděvních návrhářů, kreativní prostor Vnitroblock v Holešovicích hostí soutěž udržitelných značek.

V rámci akce Sustainable Fashion Day zde kromě workshopů, diskusí a promítání filmů o šetrném módním průmyslu probíhá také první ročník The S Brand – soutěže o udržitelnou značku budoucnosti. Vítězem se stal projekt Créeme zaměřený na dámské spodní prádlo, za kterým stojí duo Soňa Vidiečanová a Katarína Kobušová. Jak obě Slovenky zdůrazňují, nejdůležitější je pro ně životní cyklus produktů, od použitých materiálů přes výrobu až po možnost recyklace.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.