Ředitelka a spolumajitelka komunikační agentury Sun Marketing Sandra Gligić
Foto: Libor Fojtík
Společnost Sun Marketing převzala Sandra Gligić před 11 lety a nyní s firmou plánuje velké změny. Nabízené komunikační služby chce kombinovat podobně jako ingredience v kuchyni.

V pravé poledne, kdy se s ředitelkou a spolumajitelkou komunikační agentury Sun Marketing setkávám v thajské restauraci Noi, venku vydatně prší a fouká. "Ráda sem chodím hlavně na podzim. Ani nevím proč. Asi je to kvůli všem těm pálivým jídlům, která dokážou pořádně zahřát. A to se hodí," vítá mě sympatická brunetka pohybující se ve světě on-line marketingu, reklamy a PPC kampaní.

Příliš pálivým pokrmům se ale vyhýbá, protože přes žár chilli papriček přestává vnímat chuť jídla. "A tady to umějí hodně pálivé," směje se, a když se chopíme jídelního lístku, obratně vybírá kombinaci tří thajských předkrmů, abychom ochutnaly co nejvíce.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.