Ředitelka a spolumajitelka komunikační agentury Sun Marketing Sandra Gligić
Foto: Libor Fojtík
Společnost Sun Marketing převzala Sandra Gligić před 11 lety a nyní s firmou plánuje velké změny. Nabízené komunikační služby chce kombinovat podobně jako ingredience v kuchyni.

V pravé poledne, kdy se s ředitelkou a spolumajitelkou komunikační agentury Sun Marketing setkávám v thajské restauraci Noi, venku vydatně prší a fouká. "Ráda sem chodím hlavně na podzim. Ani nevím proč. Asi je to kvůli všem těm pálivým jídlům, která dokážou pořádně zahřát. A to se hodí," vítá mě sympatická brunetka pohybující se ve světě on-line marketingu, reklamy a PPC kampaní.

Příliš pálivým pokrmům se ale vyhýbá, protože přes žár chilli papriček přestává vnímat chuť jídla. "A tady to umějí hodně pálivé," směje se, a když se chopíme jídelního lístku, obratně vybírá kombinaci tří thajských předkrmů, abychom ochutnaly co nejvíce.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.