Příběhy, které ničí příběhy
Foto: Shutterstock

Těstoviny s příběhem, káva s příběhem, marmeláda s příběhem i spousta dalších věcí s příběhem, který určitě nepotřebujete slyšet. To vše už nějaký čas prodává. Žijeme v éře, jíž diktují příběhy včetně těch, jež neexistují. A máme je dokonce tak rádi, že se jako "země příběhů" v zahraničí prodává i celé Česko. Doufejme, že tím ve státní TV reklamě na turisty nemyslí pražské kapsáře a taxikáře.

Těžko říct, kdo stvořil původní příběh příběhu, jedno je však jisté: gastronomii otrávil dalším zbytečným balastem, který dokáže zničit i obyčejný příběh o dobrém jídle. I nejlepší pražské restaurace teď například ničí story o sudu plném vína zapomenutém ve sklepě u vinaře, které proto musíte coby raritu ochutnat. I Jiří Drahoš by to nejspíš nazval zbytečnou "kreativitou kreativce".

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.