Příběhy, které ničí příběhy
Foto: Shutterstock

Těstoviny s příběhem, káva s příběhem, marmeláda s příběhem i spousta dalších věcí s příběhem, který určitě nepotřebujete slyšet. To vše už nějaký čas prodává. Žijeme v éře, jíž diktují příběhy včetně těch, jež neexistují. A máme je dokonce tak rádi, že se jako "země příběhů" v zahraničí prodává i celé Česko. Doufejme, že tím ve státní TV reklamě na turisty nemyslí pražské kapsáře a taxikáře.

Těžko říct, kdo stvořil původní příběh příběhu, jedno je však jisté: gastronomii otrávil dalším zbytečným balastem, který dokáže zničit i obyčejný příběh o dobrém jídle. I nejlepší pražské restaurace teď například ničí story o sudu plném vína zapomenutém ve sklepě u vinaře, které proto musíte coby raritu ochutnat. I Jiří Drahoš by to nejspíš nazval zbytečnou "kreativitou kreativce".

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.