Miroslav Krobot, režisér, scenárista, herec
Foto: Josef Horázný
Natočil film o bezradnosti dnešních třicetiletých a tím řadu z nich také pěkně naštval. Nediví se jim. A také jim nic nezávidí. Ani tu přemíru možností.

Hlediště praská ve švech. Diváci sedí i na schodech, všude, kde se dá. Vládne nadšená atmosféra, která − tak jak se odvíjí příběh hlavní hrdinky − postupně akceleruje, až ve finále publikum aplauduje vestoje. Tak to vypadá v holešovické hale Cirku La Putyka každý večer, když zdejší akrobaté hrají společně s herci Dejvického divadla představení Honey.

Pod originálním projektem, v němž se podařilo skvěle propojit komorní činoherní řeč s osobitými prvky nového cirkusu, je podepsaný − jak jinak − Miroslav Krobot. Umělecký šéf Dejvického divadla, jež za 20 let přeměnil na nejvyhledávanější pražskou scénu, se sice před časem rozhodl předat odpovědnost mladším kolegům, což ale v jeho pojetí vůbec neznamená slastnou zahálku. Spíš naopak.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.