Miroslav Krobot, režisér, scenárista, herec
Foto: Josef Horázný
Natočil film o bezradnosti dnešních třicetiletých a tím řadu z nich také pěkně naštval. Nediví se jim. A také jim nic nezávidí. Ani tu přemíru možností.

Hlediště praská ve švech. Diváci sedí i na schodech, všude, kde se dá. Vládne nadšená atmosféra, která − tak jak se odvíjí příběh hlavní hrdinky − postupně akceleruje, až ve finále publikum aplauduje vestoje. Tak to vypadá v holešovické hale Cirku La Putyka každý večer, když zdejší akrobaté hrají společně s herci Dejvického divadla představení Honey.

Pod originálním projektem, v němž se podařilo skvěle propojit komorní činoherní řeč s osobitými prvky nového cirkusu, je podepsaný − jak jinak − Miroslav Krobot. Umělecký šéf Dejvického divadla, jež za 20 let přeměnil na nejvyhledávanější pražskou scénu, se sice před časem rozhodl předat odpovědnost mladším kolegům, což ale v jeho pojetí vůbec neznamená slastnou zahálku. Spíš naopak.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.