Pohlreich ve slevě
Foto: Zuzana Panská

Nepíšu tenhle sloupek s radostí. Restauratér Zdeněk Pohlreich možná poslední dobou přerostl sám sebe, jedno se mu ale nedá upřít: vždycky uměl nám Čechům s gustem vmést, že jíme jako čuňata, protože za jídlo nechceme zaplatit plnou cenu a jsme národ slevových feťáků. Ne že by se z nás díky Pohlreichovi rázem stali Francouzi nebo Italové, kteří za jídlo utrácejí nadprůměrně, to určitě ne. Pozitivní vliv na naši gastronomii ale určitě měl. Přinejmenším mnohým kuchařům řekl, že svými blafy zabíjejí lidi.

Takže když na mě teď z televize nově vybafl v reklamě Kauflandu, kam lidi žene až na 60procentní slevy, přepadla mě lehká inkonzistence. Nikoli má vlastní, ale jeho. Ano, vím: za vším hledej peníze a Pohlreich samozřejmě Kaufland nepropaguje zadarmo. Navíc to není jeho první hypermarket, jemuž se prodal; kdysi propagoval Spar a po něm mu jeho kulinářský TV pořad sponzoroval Albert, z jehož tašky mu vždycky u plotny koukaly ne úplně francouzské bagety.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.