Ecce marketing!
Foto: archiv

Výrobci alkoholických nápojů to nemají v současném hyperkompetitivním prostředí lehké; na tlačenici na trhu reagují různými způsoby. Někteří vymýšlejí nové a nové výrobní triky a své věrné příznivce mají k tomu, aby sháněli nová a nová "plnění" do nikdy zcela kompletní sbírky. Jiní macerují třeba chilli papričky v ginu a snaží se přesvědčit jak velkoobchodníky, tak majitele barů, že to bez jejich destilátu mohou rovnou zabalit. A pak jsou tací, kteří sázejí na kvalitu a předhánějí konkurenci příběhem. Což je případ finské vodky Tom of Finland.

Vychladil jsem si ji na 7 °C, vhodil do ní po způsobu Jamese Bonda tři kuličky pepře (bylo to zbytečné, protože po přiboudlině v téhle vodce není ani stopy) a identifikoval ve vůni žito. V chuti se ozval pepř (určitě ne díky těm třem kuličkám) a brzy převládla plnost, jež u vodky zdaleka není pravidlem, a stopy pšenice, kterou hledejme za lahodností destilátu. Zalitoval jsem, že jsem se stupni Celsia nešel níž. Myslím, že by unesla teplotu blízko nule. Takže potud dobré, ba výborné. A pak je tu ten příběh!

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.