Ecce marketing!
Foto: archiv

Výrobci alkoholických nápojů to nemají v současném hyperkompetitivním prostředí lehké; na tlačenici na trhu reagují různými způsoby. Někteří vymýšlejí nové a nové výrobní triky a své věrné příznivce mají k tomu, aby sháněli nová a nová "plnění" do nikdy zcela kompletní sbírky. Jiní macerují třeba chilli papričky v ginu a snaží se přesvědčit jak velkoobchodníky, tak majitele barů, že to bez jejich destilátu mohou rovnou zabalit. A pak jsou tací, kteří sázejí na kvalitu a předhánějí konkurenci příběhem. Což je případ finské vodky Tom of Finland.

Vychladil jsem si ji na 7 °C, vhodil do ní po způsobu Jamese Bonda tři kuličky pepře (bylo to zbytečné, protože po přiboudlině v téhle vodce není ani stopy) a identifikoval ve vůni žito. V chuti se ozval pepř (určitě ne díky těm třem kuličkám) a brzy převládla plnost, jež u vodky zdaleka není pravidlem, a stopy pšenice, kterou hledejme za lahodností destilátu. Zalitoval jsem, že jsem se stupni Celsia nešel níž. Myslím, že by unesla teplotu blízko nule. Takže potud dobré, ba výborné. A pak je tu ten příběh!

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.