Dlouho jsem tu situaci nezažila, ale poznala jsem ji okamžitě. Myslela jsem si, že se rád pochlubí tím, co dokázal, zvlášť v kraji, kde se každý úspěch cení dvakrát. Podnikat v česko-polských Sudetech, a navíc v segmentu, který se blíží luxusu, je výkon. Místo toho, aby cítil zadostiučinění, však bylo na mladém podnikateli vidět, jak je mu to nepohodlné. Bylo mu jasné, že jakmile se za mnou a fotografem zabouchnou dveře, dostane od kolegů čoud za to, že se "naparoval". Cpal se dopředu. Vyčníval. Trestem mu budou jízlivé poznámky přestrojené za humor.

Zbývá vám ještě 80 % článku

Co se dočtete dál

  • Proč mají lidé zažito, že ten, na koho je zbytečně vidět, vždycky dopadne špatně?
  • Jakým způsobem se v Praze a jiných větších městech bavíme o úspěchu?
  • A jak střet úspěšných a neúspěšných prospívá politice?
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se