Radek Ficza staví menu svého pražského podniku výhradně na rybách.
Foto: Honza Mudra
Jejich koncepty postrádají to, co bývá neduhem mnohých českých restaurací - přeplácanost, překombinovanost, nepatřičné ingredience v cizokrajných specialitách, čím víc, tím líp... Tady je to přesně naopak. Základem je prostý nápad, byť cesta k němu často vedla přes půl světa.

Dříve se podnikům s rychlým občerstvením říkalo bufet. Jenže dnes to slovo má pachuť oschlých chlebíčků. Pak přišel fast food. Ovšem ten brzy začal čpět přepáleným olejem. Znovuvzkříšený výraz bistro nádech okoralosti i friťáku postrádá, a snad proto takřka zahltil některé ulice velkých měst. A protože čerstvostí surovin a domácí kuchyní se dnes zaklíná každý, vymýšlejí provozovatelé bister, jak se odlišit od konkurence.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.