Na dovolenou se cestuje navzdory krizi.
Foto: Shutterstock
Američané cestují, aniž by věděli kam, šetrní Britové nabízejí své zahrady jako turistické kempy a bohatí Evropané chtějí, aby jejich cesty nepoškozovaly přírodu. Na londýnském veletrhu cestovního ruchu se mluvilo o nových trendech v cestování v roce 2012.

Světové ekonomice hrozí další krize, evropské státy se zmítají v dluzích a zápolí se zpomalením hospodářského růstu. Turistický průmysl proto potřebuje nové myšlenky, které by přitáhly pozornost zákazníků, píše se ve zprávě Globální trendy světového cestovního ruchu, kterou v Londýně zveřejnila společnost Euromonitor International.

"Cestovatelé hledají legraci a dobrodružství, což je vidět z nových trendů, jako jsou tajemné cesty v Americe nebo pronajímání vlastních zahrad ke kempování v Británii," tvrdí Caroline Brennerová, jež má v konzultantské firmě na starosti cestování a turistiku.

Euromonitor International vytyčil pro příští rok osm trendů, šest z toho se týká jednotlivých regionů, v dalších dvou případech jde o celosvětové fenomény.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.