Taj Mahal, Indie
Foto: Shutterstock
Za posledních pět let se počet indických turistů přijíždějících do České republiky podle údajů CzechTourism téměř ztrojnásobil. Typický indický turista navštěvuje Českou republiku v kombinaci s dalšími dvěma až třemi evropskými zeměmi. CzechTourism 14. září inauguruje svou kancelář v Mumbai, pomocí níž chce v Indii Česko propagovat.

Pobočka řízená společností VFS Global funguje už od letošního února a byla otevřena v rámci plánu agentury CzechTourism na posílení propagace České republiky v Indii. Podle údajů CzechTourism se za posledních pět let počet indických turistů přijíždějících do Česka téměř ztrojnásobil. V roce 2016 jich přijelo 66 tisíc a strávili zde 159 tisíc nocí.

Podobně rostou i výdaje indických klientů. V České republice podle CzechTourism utrácejí v porovnání s ostatními asi o 30 procent více, kolem 4000 korun na osobu a den. Typický indický turista navštěvuje Českou republiku v kombinaci s dalšími dvěma až třemi evropskými zeměmi, které navštívil již dříve. Právě na tyto zkušené cestovatele, kteří se zajímají více o kulturu než o nakupování, bude CzechTourism směřovat svou propagaci.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.