Pivo - ilustrační foto.
Foto: Shutterstock
Objem alkoholu v pivě upravuje 40 až 60 procent vodou. Ze silnějšího piva udělají slabší tím, že pivo naředí. My neředíme, chlubí se na etiketách malé pivovary. Pivo, které není křtěné vodou, využívají ve svém marketingu.

Vodu nepřidáváme, chlubí se na etiketách svých piv například pivovarz ve Vyškově nebo v Rychnově. Po lopatě tak dávají svým zákazníkům najevo, že nepoužívají technologii HGB (High Gravity Brewing), která umožňuje s velkou přesností naředit původně uvařené silnější pivo na jasně stanovenou nižší stupňovitost a kterou používá řada velkých pivovarnických skupin. V Česku i ve světě.

"Prezentovat, že neředíme vodou, je součástí naší strategie. Nemáme peníze na marketing a reklamu jako velké pivovary. Proto jsme tyto informace začali oznamovat aspoň na etiketách," říká Roman Holoubek, šéf obchodu v průmyslovém Pivovaru Vyškov, který se od loňska snaží s novými provozovateli a využitím ryze tradičního způsobu vaření vrátit roky ztrátový pivovar do zisku.

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.