Cereálie, ilustrační foto.
Foto: Shutterstock
Když firma Kellogg´s začínala se svými lupínky, považovala většina lidí cereálie k snídani za lék (pokud o nich vůbec věděla). Dnes jde o obrovský byznys a běžnou součást života. Rozdíl? Miliardy dolarů investovaných do reklamy. I když minimálně v případě výrobků určených pro děti jde o reklamu spornou.

Že jsou cereálie zdravé, to bereme téměř jako samozřejmost. Ale je to opravdu tak? Obstojí tento předpoklad, když se na jeho platnost podíváme trochu zblízka?

Pranýřovány jsou především „dětské“ cereálie, na které se před pár lety podrobně zaměřila i studie univerzity Yale. Zájem amerických institucí o tento fenomén je více než pochopitelný. Země, kde byly vyrobeny vůbec první instantní extrudované lupínky do mléka na světě, je pro cereálie zemí zaslíbenou.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.