Piva se v hospodách pije stále méně, Češi si ho raději koupí domů.
Foto: HN – Libor Fojtík
Hosté očekávají vedle kvalitního piva a jídla také zážitek. To je směr, kterým se chtějí se svými restauračními koncepty vydat Prazdroj s hokejovými hospodami nebo Heineken s Lokálkami. Staropramen vedle Potrefené husy připravuje franšízu zaměřenou na menší města.

Síť značkových restaurací českých pivovarů se rozrůstá a je stále pestřejší. Zatímco dříve pivovary zakládaly především hospody zasvěcené svým značkám piva, dnes dbají na to, aby zákazníkům nabídly i zajímavý gastronomický koncept. Na čepu nicméně dál zůstávají výhradně jejich produkty.

V tuzemsku jsou dnes už desítky takových podniků a do konce roku jich ještě přibude. Dvojka mezi pivovary na českém trhu Staropramen, který v Česku provozuje síť moderních restaurací Potrefená husa, brzy představí svůj nový franšízový řetězec konzervativnějších zařízení (zaregistroval si ochrannou známku Parlament).

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.