Prague Fashion Night. Louis Vuitton a kabelky ALMA PM EPI
Foto: HN – Jiří Koťátko
Krabička poslední záchrany, designový objekt i dlouhodobá investice v jednom. O luxusní kabelky je takový zájem, že řada žen je pro ně schopna udělat cokoli.

Kdo zná film Páni mají radši blondýnky, ví, že nejlepšími kamarády žen jsou diamanty. Kdo se však v posledních letech podíval do výročních zpráv domů Hermes, Louis Vuitton a spol., záhy zjistil, že nejvěrnější jsou ženy kabelkám.

Na obratech luxusních značek se někdy podílejí až padesáti procenty, což autorku známé knihy o oděvním byznyse Deluxe: How Luxury Lost Its Luster Dany Thomasovou přimělo k tvrzení, že kabelky představují motor, jenž luxusní značky ve 21. století popohání.

Důvodů je hned několik: tak například zisk z jedné kabelky podle Thomasové dnes běžně představuje deseti až jedenáctinásobek výrobní ceny. Návrhář Karl Lagerfeld zase tvrdí, že o luxusní kabelky je takový zájem, protože si je může dovolit každý, a pro mnohé ženy tak představují vstupenku do světa luxusu.

Kdyby car módy četl výše zmíněnou knihu, dozvěděl by se, že v Japonsku dívky často pracují jako prostitutky jen proto, aby si mohly dovolit tu jeho.

reklama

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Máte již předplatné nebo registraci? Přihlaste se.
Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.