E-shop s kosmetikou Notino má nového komerčního ředitele. Je jím Jan Vraný, bývalý obchodní ředitel Googlu pro Českou republiku.
Foto: HN – Björn Steinz
E-shop s kosmetikou Notino má nového komerčního ředitele. Je jím Jan Vraný, bývalý obchodní ředitel Googlu pro Českou republiku. Podle Vraného jsou si Google a Notino podobné třeba důrazem, který kladou na technologie. Nový komerční ředitel si také myslí, že největší výhodou českých e-shopů je rychlost dodání zboží, neumějí ale správně pracovat s emocemi zákazníků.

Expanze na zahraniční trhy přiměla e-shop s kosmetikou Notino k vytvoření nové funkce komerčního ředitele. Tím se v říjnu stal Jan Vraný. Bývalý obchodní ředitel českého Googlu má v internetovém obchodě na starosti marketing, obchod a zákaznický servis na všech trzích.

Manažer se v Googlu čtyři roky staral hlavně o digitální marketing. "Chtěl jsem se zapojit do české společnosti a líbila se mi možnost posunout Notino směrem ke světovému byznysu," popisuje svoje důvody ke změně firmy Vraný.

reklama

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé

Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.